Вітаю Вас ,майбутні першокласники!
Увага! Дитина 5-6 років не може працювати довго: 10-15 хвилин - ось межа, а потім вона повинна відпочити, відволіктися. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.
Сторінка майбутнього першокласника
Прийом дітей до 1 класу.
До 1 класу
загальноосвітнього навчального закладу зараховуються діти, як правило, з 6
років.
Для зарахування дитини до
1 класу батьки або особи, які їх замінюють, подають:
·
заяву на ім'я директора
загальноосвітнього навчального закладу,
·
копію свідоцтва про народження
дитини,
·
копію ідентифікаційного коду дитини,
·
медичну картку встановленого зразка.
_______________________________________________________________________
Шкільне приладдя першокласника
1. Зошити в клітинку і в похилу
лінію.
2. Обкладинки
для зошитів.
3. Кулькові
ручки (синя паста).
4. Простий
олівець.
5. Кольорові
олівці (м'які).
6. Ластик.
7. Лінійка.
8. Пенал.
9. Фарби
акварельні медові.
10. Пензлики № 3, № 6, № 12.
11. Пластилін і
стеки.
12. Дошка для
роботи з пластиліном.
13. Альбом.
14. Стакан - непроливайка.
15. Кольоровий
папір.
16. Кольоровий
картон.
17. Клей ПВА.
18. Клей олівець.
19. Ножиці
металеві з тупими кінцями.
20. Серветка для
рук.
21. Змінне
взуття.
22. Легке
спортивне взуття.
23. Спортивна
форма.
24. Шкільна
форма.
__________________________________________________________________________________
Коли починати готувати дитину до школи? Як краще це робити?
Єдиного для всіх рецепту немає, та й бути
не може: з одним треба більше говорити, іншого більше слухати, з третім бігати
і стрибати, а четвертого учити "по хвилиночці" сидіти і уважно
працювати. Одне ясно - готувати дитину до школи потрібно; і все, чому ви
навчите дитину зараз, а головне - чому він навчиться сам, допоможе йому бути
успішним у школі.
Для вас, турботливі батьки,
ми створили цю пам'ятку, щоб ви змогли скористатися деякими рекомендаціями з
підготовки дитини до школи. Від того, як пройде перший навчальний рік, залежить
все подальше життя дитини.
На етапі
підготовки:
• Уникайте надмірних вимог
• Надавайте право на помилку
• Не думайте за дитину
• Не перевантажуйте дитину
• Не пропустіть перші труднощі і зверніться
до вузьких фахівців за допомогою
• Влаштовуйте дитині маленькі свята
• Радійте кожному відкриттю дитини
• Ситуація успіху - основа для навчання
• Допомагайте, але не нав'язливо
• Хваліть, але не перехвалюйте
• Пам'ятайте: легко, якщо разом!
ЯК БАТЬКИ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ ДИТИНІ
УНИКНУТИ ДЕЯКИХ ТРУДНОЩІВ?
1 ) Організуйте
розпорядок дня:
• стабільний режим дня;
• повноцінний сон;
• прогулянки на повітрі.
2 ) Формуйте у
дитини вміння спілкуватися:
Зверніть увагу
на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новим дорослим, з іншими
дітьми, чи вміє вона взаємодіяти, співпрацювати.
3 ) Приділіть
особливу увагу розвитку довільності:
Вчіть дитину
керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Вона повинен уміти підкорятися
правилам поведінки, виконувати дії за зразком.
4 ) Щодня
займайтеся інтелектуальним розвитком дитини:
• Під час
прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища
природи: дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, світанок, захід.
• Вивчіть назви
пір року. Тренуйте вміння визначати час року на вулиці і картинках.
• Використовуючи
лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових
і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, іграшок,
шкільного приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок і їх героїв.
• Розвивайте
зв'язну мову дітей. Вчіть переказувати казки, зміст мультфільмів.
• Складайте
розповіді по картинках.
• Слідкуйте за
правильною вимовою і дикцією дітей. Проговорюйте скоромовки.
• Можна займатися
з дитиною звуковим аналізом простих слів (ліс, куля, суп) . Навчіть знаходити
слова мають, наприклад, звук «л» .
• Знайомте дитину
з буквами і їх друкованим зображенням, а також із звуком, що позначає конкретну
букву.
• Навчіть дитину
розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (коло, квадрат,
трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за величиною
(більший, менший) і кольором.
Навчіть дитину рахувати до 10 і назад, порівнювати
кількість предметів (більше, менше, стільки ж). Познайомте із зображенням цифр
(не треба вчити їх писати, тільки знати)
• Навчіть визначати положення предметів на площині, знати слова, що
позначають місце розташування і правильно розуміти їх значення: попереду,
ззаду, справа, зліва, зверху, над, під, за, перед .
• Розвитку дрібної моторики руки дитини допоможуть
малювання, штрихування, розфарбовування (але - невеликих поверхонь),
нанизування намистин, ґудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів
(спочатку найпростіших, потім можна ускладнювати), ігри з дрібними предметами
(мозаїка) .
Увага! Дитина 5-6 років не може працювати довго: 10-15 хвилин - ось межа, а потім вона повинна відпочити, відволіктися. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.
Немає коментарів:
Дописати коментар