Майбутнім першокласникам


Вітаю Вас ,майбутні першокласники!
Сторінка майбутнього першокласника


Прийом дітей до 1 класу.
До 1 класу загальноосвітнього навчального закладу зараховуються діти, як правило, з 6 років.
Для зарахування дитини до 1 класу батьки або особи, які їх замінюють, подають:
·                     заяву на ім'я директора загальноосвітнього навчального закладу,
·                     копію свідоцтва про народження дитини,
·                     копію ідентифікаційного коду дитини,
·                     медичну картку встановленого зразка.














_______________________________________________________________________


Шкільне приладдя першокласника
1. Зошити в клітинку і в похилу лінію.
2. Обкладинки для зошитів.
3. Кулькові ручки (синя паста).
4. Простий олівець.
5. Кольорові олівці (м'які).
6. Ластик.
7. Лінійка.
8. Пенал.
9. Фарби акварельні медові.
10. Пензлики № 3, № 6, № 12.
11. Пластилін і стеки.
12. Дошка для роботи з пластиліном.
13. Альбом.
14. Стакан - непроливайка.
15. Кольоровий папір.
16. Кольоровий картон.
17. Клей ПВА.
18. Клей олівець.
19. Ножиці металеві з тупими кінцями.
20. Серветка для рук.
21. Змінне взуття.
22. Легке спортивне взуття.
23. Спортивна форма.
24.  Шкільна форма.
__________________________________________________________________________________ 


Коли починати готувати дитину до школи? Як краще це робити?


Єдиного для всіх рецепту немає, та й бути не може: з одним треба більше говорити, іншого більше слухати, з третім бігати і стрибати, а четвертого учити "по хвилиночці" сидіти і уважно працювати. Одне ясно - готувати дитину до школи потрібно; і все, чому ви навчите дитину зараз, а головне - чому він навчиться сам, допоможе йому бути успішним у школі.

Для вас, турботливі батьки, ми створили цю пам'ятку, щоб ви змогли скористатися деякими рекомендаціями з підготовки дитини до школи. Від того, як пройде перший навчальний рік, залежить все подальше життя дитини.

На етапі підготовки:

• Уникайте надмірних вимог
• Надавайте право на помилку
• Не думайте за дитину
• Не перевантажуйте дитину
• Не пропустіть перші труднощі і зверніться до вузьких фахівців за допомогою
• Влаштовуйте дитині маленькі свята
• Радійте кожному відкриттю дитини
• Ситуація успіху - основа для навчання
• Допомагайте, але не нав'язливо
• Хваліть, але не перехвалюйте
• Пам'ятайте: легко, якщо разом!

ЯК БАТЬКИ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ ДИТИНІ

УНИКНУТИ ДЕЯКИХ ТРУДНОЩІВ?


1 ) Організуйте розпорядок дня:
• стабільний режим дня;
• повноцінний сон;
• прогулянки на повітрі.
2 ) Формуйте у дитини вміння спілкуватися:
Зверніть увагу на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новим дорослим, з іншими дітьми, чи вміє вона взаємодіяти, співпрацювати.
3 ) Приділіть особливу увагу розвитку довільності:
Вчіть дитину керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Вона повинен уміти підкорятися правилам поведінки, виконувати дії за зразком.
4 ) Щодня займайтеся інтелектуальним розвитком дитини:
• Під час прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища природи: дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, світанок, захід.
• Вивчіть назви пір року. Тренуйте вміння визначати час року на вулиці і картинках.
• Використовуючи лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, іграшок, шкільного приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок і їх героїв.
• Розвивайте зв'язну мову дітей. Вчіть переказувати казки, зміст мультфільмів.
• Складайте розповіді по картинках.
• Слідкуйте за правильною вимовою і дикцією дітей. Проговорюйте скоромовки.
• Можна займатися з дитиною звуковим аналізом простих слів (ліс, куля, суп) . Навчіть знаходити слова мають, наприклад, звук «л» .
• Знайомте дитину з буквами і їх друкованим зображенням, а також із звуком, що позначає конкретну букву.
• Навчіть дитину розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за величиною (більший, менший) і кольором.
Навчіть дитину рахувати до 10 і назад, порівнювати кількість предметів (більше, менше, стільки ж). Познайомте із зображенням цифр (не треба вчити їх писати, тільки знати)
 • Навчіть визначати положення предметів на площині, знати слова, що позначають місце розташування і правильно розуміти їх значення: попереду, ззаду, справа, зліва, зверху, над, під, за, перед .
• Розвитку дрібної моторики руки дитини допоможуть малювання, штрихування, розфарбовування (але - невеликих поверхонь), нанизування намистин, ґудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів (спочатку найпростіших, потім можна ускладнювати), ігри з дрібними предметами (мозаїка) .


Увага! Дитина 5-6 років не може працювати довго: 10-15 хвилин - ось межа, а потім вона повинна відпочити, відволіктися. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.













Немає коментарів:

Дописати коментар